سامانه ارتباط وستا

سامانه ارتباط وستا

Vesta Communication System

نمایندگی رسمی تجهیزات شبکه اشنایدر اکتاسی

خلاصه

شرکت سامانه ارتباط وستا افتخار دارد به عنوان نماینده رسمی اشنایدر اکتاسی به توزیع محصولات اشنایدر در ایران عزیزمان بپردازد . حال به توضیح خلاصه وار از اشنایدر خواهیم پرداخت...

نمایندگی رسمی تجهیزات شبکه اشنایدر اکتاسی

شرکت سامانه ارتباط وستا افتخار دارد به عنوان نمایندگی اشنایدر اکتاسی به توزیع محصولات اشنایدر در ایران عزیزمان بپردازد. حال به توضیح خلاصه وار از اشنایدر خواهیم پرداخت.
برادران اشنایدر در قرن ۱۹ میلادی در کارخانه Creusot سرمایه گذاری کردند و در صنعت فولاد و ماشین سازی تبدیل به بازیگران اصلی شدند و پس از مدت کوتاهی اشنایدر وارد بازار نوظهور برق شد. در اویل قرن ۲۰ میلادی و پس از د و جنگ جهانی اشنایدر به عنوان یک تجارت متنوع ظاهر شد و به سرعت در بازارهای جدید از جمله ساخت و ساز و برق گسترش یافت و امروزه گروه اشنایدر بر صنعت برق، مدیریت انرژی و فناوری های نوین تمرکز دارد. شرکت اشنایدر در اولین انقلاب صنعتی متولد شد و اکنون بعد از ۱۸۰ سال نیز هنوز نوآوری های بسیاری را در صنعت به نمایش می گذارد.

 

 

نمایندگی تجهیزات شبکه اشنایدر اکتاسی (Schneider Actassi)

اکتاسی (Actassi) زیر مجموعه محصولات اشنایدر در بخش زیر ساخت و اتصالات شبکه های کامپیوتری می باشد و شامل همه موارد لازم برای راه اندازی و نصب شبکه های کامپیوتری است. اشنایدر الکتریک سالها در زمینه شبکه با برندهای لکس کام (LexCom)، اینفرا پلاس (InfraPlus) و کلیپسال در بازار خودنمایی کرده است اما امروز اشنایدر تمام تمرکز و تلاشش در زمینه شبکه های کامپیوتری برروی یک و فقط یک برند بوده و آن اکتاسی (Actassi) است.
راه حل های کابل کشی ساخت یافته اشنایدر اکتاسی با توجه به طیف گسترده محصولات بصورت End-to-End و به حد کافی پویا برای انتقال اطلاعات تا روی میز کاربر است. از مزایای این محصولات اشنایدر اکتاسی نصب آسان، انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان آن می باشد.

 

تجهیزات شبکه مسی اشنایدر اکتاسی

برخی از محصولات تجهیزات شبکه مسی که شرکت وستا به عنوان نمایندگی فروش ارائه می دهد:
۱-کابل شبکه مسی که بصورت UTP,FTP و SFTP در رده های Cat5e,Cat6,Cat6A و Cat7 قابل ارائه می باشد.
۲- کیستون های RJ45 که بصورت فلزی و غیر فلزی در رده های Cat5e,Cat6 و Cat6A عرضه می شود.
۳- پچکوردهای مسی که در اندازه و رنگبندی های متنوع در رده های مختلف و بصورت UTP و FTP موجود می باشند.
۴- پچپنل های شبکه که بصورت رکمونت، لودد (Loaded) و آنلودد (Unloaded) عرضه می گردد.

 

تجهیزات فیبر نوری اشنایدر اکتاسی

برخی از محصولات تجهیزات فیبرنوری که شرکت وستا به عنوان نمایندگی فروش به مشتریان خود ارائه می دهد:


1- کابل فیبر نوری که در دونوع سینگل مود و مالتی مود برای کاربردهای درون ساختمان (indoor) و خارج ساختمان (Outdoor) طراحی شده است .
2- پچکوردهای فیبر نوری در اندازه های مختلف و در انواع متفاوت از جمله پچکوردهای سینگل مود، مالتی مود و پچکوردهای OM3 و OM4 با کانکتورهای متنوع.
3- پچپنل فیبر نوری با فریم های مربوطه به صورت رکمونت که در انواع SC,LC قابل عرضه می باشد.
4- آداپتورهای سینگل مود و مالتی مود که درون پچپنل&lrm ها قرار می گیرد .
5- پیگتیل های فیبر نوری

 

 

کلید و پریز شبکه اشنایدر

تجهیزات مسی و تجهیزات فیبر نوری برای ارتباط با ایستگاه های کاری توسط ابزار و اتصالات خاص درون کلید و پریز ها شبکه قرار می گیرند که شامل فیس پلیت های تک پورت و دو پورت، بک باکس و پریز های برق می شود.

شرکت سامانه ارتباط وستا با افتخار به عنوان نمایندگی رسمی اشنایدر اکتاسی وظیفه توزیع محصولات را در سراسر ایران عزیزمان عهده دار است.

 

 

سایر نمایندگی های سامانه ارتباط وستا:

نمایندگی تجهیزات شبکه آر اند ام 

نمایندگی تجهیزات شبکه ترامکو (Tramco)

نمایندگی اچ پی آسیا

نمایندگی تجهیزات شبکه فول

نمایندگی رسمی محصولات برندرکس لویتون

نمایندگی فروش تجهیزات شبکه سیسکو

نمایندگی تجهیزات شبکه پلنت