سامانه ارتباط وستا

سامانه ارتباط وستا

Vesta Communication System

نمایندگی رسمی تجهیزات شبکه پلنت

خلاصه

شرکت سامانه ارتباط وستا به عنوان نماینده رسمی تجهیزات شبکه پلنت افتخار توزیع محصولات پلنت را در سراسر ایران دارد . شرکت فن آوری پلنت در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد و خود را به عنوان ارائه دهنده پیشرو در زمینه محصولات و راه حل های مبتنی بر IP برای مشاغل و شرکتها و بازارهای SOHO با اندازه متوسط معرفی کرده است ....

نمایندگی رسمی تجهیزات شبکه پلنت

شرکت سامانه ارتباط وستا به عنوان نمایندگی پلنت افتخار توزیع محصولات پلنت را در سراسر ایران دارد. شرکت فن آوری پلنت در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد و خود را به عنوان ارائه دهنده پیشرو در زمینه محصولات و راه حل های مبتنی بر IP برای مشاغل و شرکتها و بازارهای SOHO با اندازه متوسط معرفی کرده است و به عنوان یکی از پیشگامان نوآوری IP محصولات خود را در طیف گسترده ای شامل سوئیچ شبکه، مودم، انواع مدیاکانورتور، دوربین های شبکه، ذخیره سازها، کارت شبکه و بسیاری از محصولات دیگر عرضه داشته است.

 

 

نمایندگی فروش سوییچ شبکه پلنت

سوییچ های شبکه پلنت بسیار متنوع بوده و قسمت اعظمی از محصولات پلنت را به خود اختصاص داده است.

 


سوئیچ های غیرمدیریتی:

 

سوییچ شبکه غیر مدیریتی پلنت همانطور که از نامش پیداست برای ارتباط برقرار کردن بین اجزاء شبکه نیاز به پیکر بندی و برنامه نویسی ندارد و کافی است که به منبع تغذیه متصل گردد و مورد استفاده قرار گیرد. سوییچ شبکه غیر مدیریتی پلنت شامل سوییچ های ۸ پورت، ۱۶ پورت، ۲۴ پورت و ۴۸ پورت در سرعت های 10/100 و 1000 مگابیت بر ثانیه می شود.

 

 

سوئیچ های مدیریتی:

 

سوییچ شبکه مدیریتی پلنت بصورت سوییچ های لایه ۲ و لایه ۳ قابل عرضه می باشند این سوییچ ها قابلیت پیکره بندی را دارند و برای کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی شده اند. سوییچ شبکه مدیریتی پلنت شامل سوییچ های ۸ پورت، ۱۶ پورت، ۲۴ پورت و ۴۸ پورت می شود.

 

 

سوئیچ های POE:

 

سوییچ شبکه POE پلنت در انواع مدیریتی و غیر مدیریتی قابل عرضه می باشد. این سوییچ ها با پشتیبانی از استانداردهای 802.3at و 802.3af جهت روشن کردن دوربین های POE مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

سوئیچ های صنعتی :

 

سوییچ شبکه صنعتی پلنت با توجه به تکنولوژی ساخت در دمای 40- تا 75 درجه سانتیگراد کار می کند بنابراین بسیار مناسب برای محیط های خارج از ساختمان می باشند. سوییچ صنعتی پلنت در انواع غیر مدیریتی، مدیریتی و POE قابل ارائه می باشد.

لازم بذکر است که ماژول های فیبر نوری پلنت در انوع مختلف سینگل مود و مالتی مود با سرعت های مختلف برای مسافت های متفاوت بصورت معمولی و صنعتی برای قرار دادن در سوییچ ها و مدیاکانورتورهای ماژول خور عرضه می شود.

 

 

نمایندگی فروش مدیاکانورتور های پلنت

 

مدیاکانورتور پلنت وسیله ای است برای تبدیل بسترهای مختلف به یکدیگر که به آن مبدل پلنت نیز می گویند و شامل مدیاکانورتور غیر مدیریتی، مدیاکانورتور مدیریتی، مدیاکانورتور صنعتی و مدیاکانورتور POE می شود. پلنت جزء برندهایی است که دارای طیف وسیعی از مدیاکانورتورها می باشد و برای تبدیل بسترهای فیبر، اترنت، کواکسیال و RS232 به یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد. لازم بذکر است که مودم VDSL پلنت نیز جز مبدل های پلنت طبقه بندی می گردد و برای انتقال اطلاعات از طریق خطوط تلفن مورد استفاده قرار می گیرد و در حقیقت برای تبدیل بستر اترنت به بستر تلفن و بالعکس مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

نمایندگی فروش دوربین های تحت شبکه پلنت

 

دوربین های شبکه پلنت قابل ارائه به مشتریان شرکت وستا دارای دسته بندی کلی ذیل می باشند:
1- Cube IP Camera: این دوربین های معمولی ترین دوربین پلنت می باشند که اکثرا دارای میکروفن و اسپیکر بوده و لنز فیکس دارند.
2- Dome IP Camera: که به دوربین سقفی پلنت معرفند و دارای لنزهای فیکس و وریفوکال می باشند.
3- Bullet IP Camera: این نوع دوربین پلنت بصورت Indoor و Outdoor قابل عرضه می باشد و قابلیت نصب برروی پایه ، دیوار و دکل را دارد
4- Fish Eye IP Camera: این دسته از دوربین های شبکه پلنت بیشتر برای محیط داخل ساختمان با پوشش ماکزیمم ۱۸۰ درجه مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل به آن Fish Eye یا چشم ماهی گفته می شود.
5- Speed Dome IP Camera: دوربین هایی هستند با قابلیت چرخش در جهات مختلف و تا مسافت ۲۵۰ متر را پوشش می دهند. این نوع دوربین پلنت بیشتر در محیط خارج ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.
6- Box IP Camera: دوربین هایی هستند با کیفیت بسیار بالا و لنزخور که با توجه به نیاز قابلیت تعویض لنز را دارند که هم برای داخل ساختمان و هم خارج ساختمان کاربرد دارند. به عنوان مثال بانک ها بیشتر از این نوع دوربین پلنت استفاده می کنند.

 

 

نمایندگی فروش تجهیزات Voice Over IP پلنت

 

تجهیزات Voip پلنت بیشتر شامل گیت وی (Gateay) با تعداد پورت های مختلف FXO و FXS می شود. که از پروتکل های SIP و H323 پشتیبانی می کنند.

 

 

نمایندگی فروش تجهیزات وایرلس پلنت

 

تجهیزات شبکه وایرلس پلنت شامل اکسس پوینت (Access Point)، روترهای وای فای (ifi Router)، آدپتورهای وای فای (ifi Adapter) و آنتن های وایرلس می باشد.

 

 

 

دسته بندی های ذکر شده در بالا اهم محصولات پلنت را دربر می گیرد که مسلما سایر تجهیزات مربوطه به هر قسمت جز سبد کالای شرکت وستا بوده و قابل ارائه می باشد .

 

 

 

سایر نمایندگی های سامانه ارتباط وستا:

نمایندگی تجهیزات شبکه آر اند ام 

نمایندگی تجهیزات شبکه ترامکو (Tramco)

نمایندگی اچ پی آسیا

نمایندگی تجهیزات شبکه فول

نمایندگی تجهیزات شبکه اشنایدر اکتاسی

نمایندگی رسمی محصولات برندرکس لویتون

نمایندگی فروش تجهیزات شبکه سیسکو