سامانه ارتباط وستا

سامانه ارتباط وستا

Vesta Communication System

نمایندگی تجهیزات شبکه آر اند ام (R&M)

خلاصه

شرکت سامانه ارتباط وستا به عنوان نماینده تجهیزات شبکه آر اند ام (R&M) افتخار توزیع این محصولات را در سراسر ایران به عهده دارد . کمپانی Reichle & De-Massari AG یکی از بزرگترین ارائه کنندگان راه حل های ارتباطی و کابل کشی برای شبکه های مخابراتی و کامپیوتری از سال ۱۹۶۴ می باشد .

نمایندگی تجهیزات شبکه آر اند ام (R&M)

شرکت سامانه ارتباط وستا به عنوان نمایندگی آر اند ام (R& M) افتخار توزیع این محصولات را در سراسر ایران به عهده دارد. کمپانی R& M (Reichle & De-Massari AG) یکی از بزرگترین ارائه کنندگان راه حل های ارتباطی و کابل کشی برای شبکه های مخابراتی و کامپیوتری از سال ۱۹۶۴ می باشد. تجهیزات شبکه آر اند ام (R& M) شامل طیف وسیعی از محصولات مسی و فیبر نوری می شود که در ذیل به توضیح مختصری از آن می پردازیم.

 

 

نمایندگی فروش کابل شبکه آر اند ام (R& M) و متعلقات آن

تقاضا برای عملکرد شبکه های ارتباطی به سرعت رشد کرده است و این روند علائمی از توقف را نشان نمی دهد. راه حل های کابل کشی اداری به مدت ده سال یا بیشتر کار می کنند و این بدان معناست که الزامات مربوط به برنامه های آینده باید درست از مرحله اولیه که همان زیرساخت شبکه است ارزیابی و در نظر گرفته شود. کیفیت شناخته شده محصولات آر اند ام (R& M) انتقال داده پایدار و بدون تداخل بصورت طولانی مدت را منجر می گردد بطور کلی تجهیزات مسی آر اند ام آماده است برای پهنای باندهای عظیم که در اترنت 10G دیده می شود و به کاربران و برنامه ریزان، قابلیت انعطاف پذیری و مقیاس پذیری بالایی را ارائه می دهد.


کابل شبکه آر اند ام (R& M) متشکل از ۴ زوج سیم مسی می باشد که شرکت وستا در دسته بندی های مختلف با پوشش های ضد نویز بر اساس نیاز مشتری ارائه می گردد.


کابل شبکه Cat5e آر اند ام (R& M) این نوع کابل شبکه دارای مدل های UTP,FTP و SFTP می باشد که دارای پهنای باند 200MHz می باشد.
کابل شبکه Cat6 آر اند ام (R& M) این نوع کابل شبکه دارای مدل های UTP و FTP می باشد و دارای پهنای باند 450MHZ می باشد.
کابل شبکه Cat6A آر اند ام (R& M) این نوع کابل شبکه در مدل های UTP,FTP و SFTP عرضه می گردد و دارای پهنای باند 600MHz می باشد.
کابل شبکه Cat7 آر اند ام (R& M) این نوع کابل شبکه در مدل های FTP,FFTP و SFTP عرضه می گردد و فرکانس انواع مختلف این کابل R& M بین 600MHz تا 1000MHz می باشد .
کیستون آر اند ام (R& M) کیستون شبکه آر اند ام در دسته بندی های Cat5e,Cat6 و Cat6A بصورت فلزی و غیر فلزی قابل ارائه می باشد .
پچپنل آر اند ام (R& M) این محصول نیز به صورت لودد و آنلود در دسته بندیهای Cat5e,Cat6 و Cat6A عرضه میگردد.
پچکورد آر اند ام (R& M) در اندازه و رنگبندی های مختلف بصورت شیلدد و بدون شیلد در دسته بندی های Cat5e,Cat6 و Cat6A ارائه می گردد.
از دیگر متعلقات جهت کابل کشی R& M فیس پلیت و مانتینگ پلیت (Mounting Plate) می باشد که بصورت روکار و توکار مورد استفاده قرار می گیرد.

 


نمایندگی فروش تجهیزات فیبر نوری آر اند ام (R& M)

تجهیزات فیبر نوری آر اند ام شامل طیف گسترده و کاملی از محصولات می باشد که جهت ارتباطات با سرعت بسیار بالا و مسافت های طولانی طراحی شده اند. تمامی تجهیزات بصورت سینگل مود و مالتی مود موجود می باشد.

 

کابل فیبر نوری آر اند ام (R& M) :

انواع کابل فیبر نوری آر اند ام می توان بصورت ذیل تقسیم بندی کرد

  • کابل فیبر نوری سینگل مود آر اند ام (R& M) که برای مسافتهای بسیار طولانی طراحی شده است
  • کابل فیبر نوری مالتی مود آر اند ام (R& M) که برای مسافتهای تا ۵۵۰ متر می باشد .
  • کابل فیبر نوری OM3,OM4 و OM5 آر اند ام (R& M) که برای استفاده در دیتا سنترها و برای پهنای باند بسیار بالا طراحی شده است .

 

 

مسلما تمامی تجهیزات جانبی از قبیل پیگتیل فیبر نوری آر اند ام (R& M) ، پچکورد فیبر نوری آر اند ام (R& M) ، آداپتور فیبر نوری آر اند ام (R& M) و پچپنل فیبر نوری آر اند ام (R& M) نیز با توجه به بستر استفاده شده عرضه میگردد.

 

 

 

سایر نمایندگی های سامانه ارتباط وستا:

نمایندگی تجهیزات شبکه ترامکو (Tramco)

نمایندگی اچ پی آسیا

نمایندگی تجهیزات شبکه فول

نمایندگی تجهیزات شبکه اشنایدر اکتاسی

نمایندگی رسمی محصولات برندرکس لویتون

نمایندگی فروش تجهیزات شبکه سیسکو

نمایندگی تجهیزات شبکه پلنت