سامانه ارتباط وستا

سامانه ارتباط وستا

Vesta Communication System

نمایندگی فروش تجهیزات شبکه سیسکو

خلاصه

شرکت سامانه ارتباط وستا به عنوان نماینده رسمی سیسکو اس ام بی (Cisco SMB) افتخار دارد که محصولات مربوطه را در سراسر ایران با گارانتی با اصالت پرونکسو توزیع نماید...

نمایندگی فروش تجهیزات شبکه سیسکو

شرکت سامانه ارتباط وستا به عنوان نمایندگی سیسکو اس ام بی (Cisco SMB) افتخار دارد که محصولات مربوطه را در سراسر ایران با گارانتی با اصالت پرونکسو توزیع نماید.
سیسکو پیشگام در ساخت سیستم های شبکه برای سازمان&lrm هایی با اندازه های مختلف در سراسر دنیاست. سیسکو با رویکرد معماری شبکه و از طریق ایجاد زیرساختی امن و هوشمند کاربرد و عملکرد را در اختیار مشتریان قرار می دهد. سیسکو با تنوعی از محصولات در حوزه شبکه، راه حل های متنوعی که نیاز است را با هر اندازه و هر بودجه ای عرضه می کند.
تجهیزات شبکه سیسکو اس ام بی (Cisco Small Business) برای رفع نیاز کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMB) ساخته شده اند. این سری از محصولات سیسکو Cisco اتصالی امن، قابل اعتماد و سریع را با قیمتی مناسب عرضه می کند.

 



سوییچ های سیسکو اس ام بی (Cisco Small Business) با گارانتی پرونکسو

سیسکو طیف وسیعی از سوییچ های شبکه را عرضه می کند که متناسب با کسب و کارهای کوچک و متوسط اند. از سوئیچ شبکه غیر مدیریتی (Unmanaged) و هوشمند تا سوییچ های شبکه مدیریتی (Managed) و قابل استک (Stackable). این نوع سوییچ های شبکه هم دارای ویژگی های مهمی چون سادگی در استفاده و صرفه اقتصادی هستند هم تمام امکانات و قابلیت های لازم برای پشتیبانی از کسب و کارهای در حال توسعه را دارند.

 

 

سوییچ های غیر مدیریتی سیسکو SMB سری 110

سری ۱۱۰ سیسکو SMB شامل سوییچ غیر مدیریتی سیسکو (Unmanaged) با سرعت 10/100 یا Gigabit است که جهت نیازهای اولیه و پایه ای یک شبکه طراحی شده اند. مصرف بهینه برق و هزینه بسیار مقرون به صرفه از ویژگی های برجسته این سری است.

 

 

سوییچ های هوشمند سیسکو SMB سری 200

سوییچ های شبکه سری ۲۰۰ در عین برخورداری از توانایی بالا در عملکرد، پایداری را در وضعیتی مطلوب برای افرادی که قصد دارند در سطح اولیه تنظیم پذیری، شبکه خود را را پیاده سازی کنند ارائه می کند. این سوییچ های با فراهم کردن سرعت 10/100 ویا Gigabit روی تعداد پورت های مختلف از ۸ تا ۵۰ پورت می توانند امکانات اولیه مدیریتی از قبیل ویژگی های امنیتی و QOS را با هزینه ای اندک در اختیار شما بگذارند

 

 

  سوییچ های هوشمند سیسکو SMB سری 250

سوییچ های سری ۲۵۰ نسل جدید سوییچ های هوشمند و به صرفه سیسکو اس ام بی هستند که علاوه بر برخورداری از توانمندی عملیاتی بالا بسیار پایدار و قابل اعتماد می باشند و قابلیت های مدیریتی فوق العاده ای برای راه اندازی یک شبکه کوچک یا متوسط را در اختیار شما قرار می دهند . سوییچ های این سری دارای پورتهای 10/100 و یا Gigabit هستند و علاوه بر آن Uplink های 10G را برای ارتباط با لایه های بالاتر و یا سوییچ های دیگر دارند. در این سری قابلیت های ویژه ای مانند روش های چندگانه مدیریت سوییچ ها، توانایی امنیتی پیچیده، QOS دقیق، و امکان ثبت مسیریابی های غیر پویا (Static Route) که مختص لایه ۳ می باشد برجسته است.

 

 

سوییچ های مدیریتی سیسکو SMB سری 300

سوئیچ های شبکه  مدیریتی سیسکو (Cisco) سری ۳۰۰ در تعداد پورت ها و سرعت های متفاوت با استاندارد اترنت بسیار متنوع هستند. این گوناگونی از ۸ تا ۴۸ پورت با سرعت 100 مگابیت در هر ثانیه و همچنین از ۱۰ تا ۵۲ پورت با سرعت 1000 مگابیت در هر ثانیه با استاندارد اترنت عرضه می شود . تمام سوییچ های شبکه سیسکو سری 300 با قابلیت مدیریت پیشرفته امنیتی اطلاعاتی مانند صدا و تصویر و همچنین پشتیبانی از دیتای منطبق بر استانداردهای وایرلس شبکه ای ایمن و پایدار را برای شما به ارمغان می آورد. این سوییچ های شبکه به آسانی قابل تنظیم هستند و پشتیبانی از استانداردهای لایه ۲ و لایه ۳ و نیز POE+ از مشخصه های بارز سری ۳۰۰ است.

 

 

سوییچ های مدیریتی سیسکو SMB سری 350

سری ۳۵۰ سوییچ های سیسکو اس ام بی (Cisco SMB) نسل بعدی سوییچ های قابل مدیریت در لایه ۳ هستند که عملکرد ممتاز قابلیت های بالا و نیز سهولت در کاربری شبکه ها را عرضه می کنند . با در نظر گرفتن پشتیبانی این سری از سوییچ های سیسکو از لایه ۲ و ۳ ، ویژگی های امنیتی پیشرفته ، مسیریابی و فناوری صرفه جویی در مصرف انرژی می توان با اطمینان گفت این سری از سوییچ ها توانایی فراهم کردن بستر و زیر ساختی مطمئن و قدرتمند را برای شبکه های کنونی و آینده دارد .

 


سوییچ های سیسکو SMB سری 350X

سوییچ های سیسکو اس ام بی سری 350X نسل جدیدی از محصولات قابل مدیریت و نیز Stackable است که توانایی های بسیاری را برای شبکه های رو به گسترش و پیچیده با قیمتی مناسب عرضه می دارد. مدل های 350X از ۲۴ تا ۴۸ پورت است که در کنار آن از Uplink با سرعت 10G بهره می برند. در برخی مدل ها تمامی پورتها 10G است. علاوه بر این این سوییچ های شبکه به راحتی قابل نصب و راه اندازی اند بدون اینکه نیاز به افراد متعدد متخصص باشید.

 

 

سوییچ های سیسکو SMB سری 550X

سوییچ های سری 550X بستر 10G اترنت را با قیمتی مقرون به صرفه برای شبکه ها مهیا می کنند که انتخاب بسیار مناسبی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است. در سوییچ های SG550XG علاوه ارتباط فیبری با استفاده از پورت های SFP+ 10G با پورت های مسی 10G به راحتی می توانید با کابل های استاندارد Ethernet RJ45 ارتباط بین سوییچ و دستگاه های ذخیره سازی و سرورها را برقرار کنید. همچنین این سری از سوییچ های سیسکو اس ام بی Stackable هستند از این جهت برای کسب و کارهایی که پایداری شبانه روزی شبکه در آنها امری حیاتی است ویژگی بسیار مطلوبی به شمار می رود. این سوییچ ها از پروتکل روتر مجازی (VRRP) پشتیبانی می کند. VRRP به شما این امکان را می دهد تا Stacking را گسترش دهید.

 

 

لازم بذکر است که تمامی سوییچ های سیسکو اس ام بی شرکت وستا با گارانتی پرونکسو ارائه می گردد.

 

 

 

سایر نمایندگی های سامانه ارتباط وستا:

نمایندگی تجهیزات شبکه آر اند ام 

نمایندگی تجهیزات شبکه ترامکو (Tramco)

نمایندگی اچ پی آسیا

نمایندگی تجهیزات شبکه فول

نمایندگی تجهیزات شبکه اشنایدر اکتاسی

نمایندگی رسمی محصولات برندرکس لویتون

نمایندگی تجهیزات شبکه پلنت