سامانه ارتباط وستا

سامانه ارتباط وستا

Vesta Communication System

نمایندگی رسمی محصولات برندرکس لویتون

خلاصه

شرکت سامانه ارتباط وستا به عنوان نمایندگی رسمی برندرکس لویتون سالهاست که به ارائه خدمات در ایران می‌پردازد و برای آشنایی شما با برندکس لویتون به توضیح مختصری از این برند خواهیم پرداخت...

نمایندگی رسمی محصولات برندرکس لویتون

شرکت سامانه ارتباط وستا به عنوان نماینده لویتون سالهاست که به ارائه خدمات در ایران می پردازد. و برای آشنایی شما با برندکس لویتون به توضیح مختصری از این برند خواهیم پرداخت.
کمپانی انگلیسی برندرکس (Brand-Rex) تولید کننده انواع تجهیزات پسیو شبکه End-To-End شامل کابل، کیستون، پچکورد، پچپنل، فیس پلیت و سایر متعلقات می باشد که کلیه محصولات آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است طوریکه این کمپانی محصولات خود را در صورت اجرا توسط نمایندگان مجرب خود تا ۲۵ سال گارانتی می نماید. در سال ۲۰۱۵ شرکت لویتون کمپانی برندرکس مستقر در Gelenrothes اسکاتلند را خریداری کرد و در نتیجه کمپانی برندکس در حال حاضر به برندرکس لویتون (Brand-Rex a Leviton) تغییر نام داد. مسلما قرار گرفتن این دو نام بزرگ در کنار یکدیگر خیال هر کارشناس شبکه و هر خریداری را آسوده می کند.

 

 

نمایندگی فروش محصولات برندرکس لویتون

راه حل های شبکه برندرکس لویتون با انتخابی بی نظیر از محصولات و سیستمهای زیر بنایی شبکه با عمکرد بالا، از شبکه های تجاری و مسکونی در سراسر جهان پشتیبانی می کند. محصولات شبکه این شرکت طیف وسیعی از تجهیزات را دربر می گیرد که می توان آن را بطور کلی این گونه دسته بندی کرد .

1- تجهیزات مسی (Copper System) و پریزهای شبکه
2- تجهیزات فیبر نوری (Fiber Solution)

 

 

نمایندگی فروش تجهیزات شبکه مسی برندرکس لویتون

تجهیزات شبکه مسی برندرکس لویتون شامل کابل شبکه، کیستون، پچکورد، پچپنل و سایر ابزار شبکه می باشد. که بطور مختصر به توضیح آن می پردازیم:

 


نمایندگی برندرکس لویتون ( کابل شبکه )


کابل شبکه برندرکس لویتون تمام مس می باشد و در رده های مختلف موجود می باشد و شامل کابل شبکه Cat5e,Cat6, Cat6A و کابل Cat7 بصورت UTP,FTP,FFTP و SFTP می شود. لازم بذکر است تمامی این کابل ها فلوک پاس بوده و دارای تمامی استانداردهای بین المللی می باشد.

 


برندرکس لویتون ( کیستون )

کیستون شبکه به عنوان کانکتور ارتباطی همانند کابل شبکه در ردهای Cat5e,Cat6,Cat6A بصورت فلزی و غیر فلزی قابل ارائه می باشد و متناسب با کابل شبکه در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد .

 

 

برندرکس لویتون ( پچکورد )

پچکورد شبکه لویتون در اندزاه و رنگ های مختلف در رده های Cat5e,Cat6 و Cat6A بصورت UTP و FTP موجود می باشند و جهت ارتباط سوییچ با پچپنل و یا ایستگاه های کاری با بستر شبکه مورد استفاده قرار می گیرد .

 

 

برندرکس لویتون ( پچپنل )

پچپنل برندرکس لویتون در اندازه های مختلف و اشکال مختلف بصورت رکمونت در رده های یاد شده موجود می باشد . البته برخی از پچپنل ها بصورت آنلودد ( بدون کیستون ) است که با توجه به نیاز از کیستون های مختلف درون آن می توان استفاده کرد.

 

 

برندرکس لویتون (پریزهای دیواری توکار و روکار )

پریزهای دیواری برندرکس لویتون شامیل فیس پلیت های تک پورت و دو پورت، پریزهای برق در اندازه های مختلف جهت بکارگیری برروی دیوار و یا ترانک می باشند.

 

 

نمایندگی فروش تجهیزات فیبر نوری برندرکس لویتون


تجهیزات فیبر نوری برندرکس لویتون طیف وسیعی از محصولات این شرکت را دربر می گیرد و شامل کابل فیبر نوری، پیگیتیل، پچکوردهای فیبر نوری، آداپتور و پچپنل فیبر نوری و سایر متعلقات می شود. که تمامی تجهیزات بصورت مالتی مود و سینگل مود قابل ارائه می باشد.

 

 

شرکت سامانه ارتباط وستا افتخار دارد که به عنوان نماینده رسمی برندرکس لویتون به ارائه محصولات فوق در سراسر ایران عزیزمان بپردازد .

 

 

سایر نمایندگی های سامانه ارتباط وستا:

نمایندگی تجهیزات شبکه آر اند ام 

نمایندگی تجهیزات شبکه ترامکو (Tramco)

نمایندگی اچ پی آسیا

نمایندگی تجهیزات شبکه فول

نمایندگی تجهیزات شبکه اشنایدر اکتاسی

نمایندگی فروش تجهیزات شبکه سیسکو

نمایندگی تجهیزات شبکه پلنت