سامانه ارتباط وستا

سامانه ارتباط وستا

Vesta Communication System

نمایندگی رک اچ پی آسیا (Hp asia)

خلاصه

رک اچ پی آسیا هم اکنون به عنوان پرفروشترین رک بازار ایران شناخته می‌شود. شرکت سامانه ارتباط وستا افتخار دارد که از اولین سال تولید رک‌های اچ پی آسیا به عنوان نماینده اچ پی آسیا به توزیع رک‌های ایستاده و دیواری این کمپانی در سراسر ایران بپردازد.

نمایندگی رک اچ پی آسیا (Hp asia)

شرکت سامانه ارتباط وستا افتخار دارد که از اولین سال تولید رک های اچ پی آسیا به عنوان نمایندگی اچ پی آسیا به توزیع رک های ایستاده و دیواری این کمپانی در سراسر ایران بپردازد. گروه صنعتی پایا طرح و فرم در پرتو بکارگیری پیشرفته ترین امکانات تولید، ماشین آلات روز دنیا و متخصصین زبده توانست محصولی فراتر از کالاهای خارجی با برند اچ پی آسیا تولید کند. سبد کالای برند اچ پی آسیا شامل رک های ایستاده و رک های دیواری و تمامی متعلقات آن می باشد. رک اچ پی آسیا هم اکنون به عنوان پرفروشترین رک بازار ایران شناخته می شود.

 

 

رک دیواری اچ پی آسیا

رک دیواری بیشتر برای شرکت ها ی کوچک و یا ساختمان هایی که حجم تجهیزات شبکه آن کم می باشد کاربرد دارد. جنس آن از فلز آهن و رنگش پودری الکتروستاتیک ضد خش می باشد. جهت دسترسی آسان درب های کناری بازشو می باشند و درب جلو فریم دار شیشه ای و یا طلق نشکن است. در سقف و کف رک دریچه هایی برای ورود و خروج کابل شبکه و برق تعبیه شده است. رک دیواری اچ پی آسیا شامل رک ۴ یونیت، رک ۶ یونیت، رک ۹ یونیت و رک ۱۲ یونیت می باشد که در عمق های ۳۵ ، ۴۵ و ۶۰ سانتیمتر عرضه می گردد.

 

 

رک ایستاده اچ پی آسیا

رک ایستاده در مراکز و ساختمان های بزرگ استفاده می شوند جنس آن از فلز آهن و رنگش پودری الکتروستاتیک ضد خش است و معمولا دارای چرخ های قفل دار برای تسهیل در جابجایی می باشد و بعد از استقرار رک، چرخ های آن را برای جلوگیری از حرکت رک قفل می کنند. درب جلو رک ایستاده اچ پی آسیا شیشه ای و یا مشبک بهمراه قفل چرخشی سوییچی می باشد. درب های بغل جهت دسترسی آسان بازشو و دارای قفل سوییچی هستند در کف و سقف رک ایستاده محفظه هایی جهت ورود و خروج کابل شبکه و برق تعبیه شده است رک ایستاده اچ پی آسیا در اندازه های ۱۲ تا ۴۷ یونیت در عمق های ۶۰ ،۸۰ و ۱۰۰ سانتیمتر قابل عرضه می باشند.

 

 

متعلقات رک های ایستاده و دیواری


متعلقات رک شامل طبقه ثابت، طبقه متحرک، ترمینال پاور (پاور ماژول )، لایت پنل، بلانک پنل در اندازه های مختلف، نگهدارنده افقی کابل، نگهدارنده عمودی کابل، فن مخصوص رک، چرخ مخصوص رک و سایر موارد می باشد.

 

 

 

سایر نمایندگی های سامانه ارتباط وستا:

نمایندگی تجهیزات شبکه آر اند ام 

نمایندگی نمایندگی تجهیزات شبکه ترامکو (Tramco)

نمایندگی تجهیزات شبکه فول

نمایندگی تجهیزات شبکه اشنایدر اکتاسی

نمایندگی رسمی محصولات برندرکس لویتون

نمایندگی فروش تجهیزات شبکه سیسکو

نمایندگی تجهیزات شبکه پلنت