سامانه ارتباط وستا

سامانه ارتباط وستا

Vesta Communication System

نمایندگی تجهیزات شبکه ترامکو (Tramco)

خلاصه

نمایندگی تجهیزات شبکه ترامکو (Tramco) فقط شامل پچ کورد فیبر نوری، پیگتیل و کابل فیبر نوری می‌باشد این برند در بازار  بنام ترامکو کانادا (Tramco Canada) نیز شناخته می‌شود. شرکت سامانه ارتباط وستا حدود یک دهه افتخار نمایندگی ترامکو و عرضه محصولات ترامکو در ایران را دارا می‌باشد.

نمایندگی تجهیزات شبکه ترامکو (Tramco)

 

  نمایندگی ترامکو (Tramco) فقط شامل پچ کورد فیبر نوری، پیگتیل و کابل فیبر نوری  می باشد این برند در بازار   بنام ترامکو کانادا (Tramco Canada) نیز شناخته می شود. شرکت سامانه ارتباط وستا حدود یک دهه افتخار نمایندگی ترامکو و عرضه محصولات ترامکو در ایران را دارار می باشد. در ذیل به اختصار به معرفی محصولات ترامکو می پردازیم.

 

 

نمایندگی تجهیزات ترامکو Tramco

 

پچ کورد فیبر نوری ترامکو (Tramco)

پچ کورد فیبر نوری طولی از کابل فیبر نوری می باشد که در هر طرف خود دارای یک یا دوکانکتور می باشد اگر در هر طرف خود دارای یک کانکتور باشد به آن پچ کورد فیبر نوری سیمپلکس و اگر دارای دو کانکتور باشد به آن پچ کورد فیبر نوری داپلکس گفته می شود. از پچ کورد فیبر نوری برای برقراری ارتباط بین تجهیزات فیبر نوری مانند ارتباط پچ پنل فیبر نوری و سوئیچ دارای پورت SFP استفاده می شود.

پچ کوردهای ترامکو شامل پچ کورد سینگل مود ترامکو، پچ کورد مالتی مود ترامکو، پچ کورد OM3 ترامکو و پچ کورد OM4 ترامکو می باشد که با توجه به نیاز بصورت سیمپکس  و داپلکس با کانکتورهای مختلف ارائه می گردد که می توان به موارد ذیل اشاره کرد .

پچ کورد فیبر نوری ترامکو SC-SC، پچ کورد فیبر نوری ترامکو SC-FC، پچ کورد فیبر نوری ترامکو SC-LC، پچ کورد فیبر نوری ترامکو LC-LC، پچ کورد فیبر نوری ترامکو LC-FC، پچ کورد فیبر نوری ترامکو ST-ST، پچ کورد فیبر نوری ترامکو ST-SC، پچ کورد فیبر نوری ترامکو ST-LC، پچ کورد فیبر نوری ترامکو ST-FC، لازم بذکر است که کانکتور DIN، کانکتور MTRJ، کانکتور E2000 در تولید پچ کورد فیبر نوری با توجه به درخواست  بکار می رود.

 

 

پیگیتل ترامکو Tramco:

پیگتیل طولی از یک تار فیبر نوری بدون روکش یا روکش دار می باشد که در یک سمت خود دارای کانکتور فیبر نوری می باشد بنابراین پیگتیل فقط بصورت سیمپلکس می باشد. از پیگتیل فیبر نوری برای عملیات فیوژن و بیشتر در پچ پنل فیبر نوری استفاده می گردد. پیگتیل ترامکو شامل پیگتیل سینگل مود، پیگتیل مالتی مود، پیگتیل OM3 و پیگتیل OM4 می باشد که بر اساس نیاز با کانکتور های مختلف ارائه می گردد مانند: پیگتیل SC ترامکو، پیگتیل LC ترامکو، پیگتیل FC ترامکو، پیگتیل ST ترامکو و سایر موارد.

 

 

 

سایر نمایندگی های سامانه ارتباط وستا:

نمایندگی تجهیزات شبکه آر اند ام 

نمایندگی اچ پی آسیا

نمایندگی تجهیزات شبکه فول

نمایندگی تجهیزات شبکه اشنایدر اکتاسی

نمایندگی رسمی محصولات برندرکس لویتون

نمایندگی فروش تجهیزات شبکه سیسکو

نمایندگی تجهیزات شبکه پلنت

 

 

 

< < مسلما پچ کورد فیبر نوری ترامکو و پیگتیل ترامکو در کنار متعلقات و کابل فیبر نوری کاربرد دارد که شرکت سامانه ارتباط وستا با توجه تنوع محصولات خود و نیروی فروش زبده و متخصص، شما را به سمت بهترین انتخاب هدایت خواهد کرد.> >